Goodmorning Sunshine

Min favorit granne Ryan,som tilloch med varit snäll och sa att han kan skjutsa mig till ställen då han har bilen:)

Vaknade nyss. skulle med mark till Herm Edward lägret,men hans mamma mådde inte bra och jag känner inte för att sitta där hela dagen ensam. så jag väntar på att Candice ska vakna, Smsade nyss Ryan.men det är fortfarande tidigt(9:03) Jag har fått massor med nya saker till mitt rum. Stereo,tavla,matta,spegel m.m allt är inte upphängt så det blir bilder sedan:) dom letar till och med tv til mig!

Kommentarer
Postat av: TILDAD

Danke syster! :) Jag ville göra en av dig och mig men jag har inga videosar! :) haha, och fint kort du är så otroligt fin amanda! <3

2009-06-27 @ 18:40:06
URL: http://tildad.blogg.se/
Postat av: justin

så detta är den omtalade ryan? mannen, myten, legenden..? ;) du är vacker amanda <3

2009-06-28 @ 00:31:14
URL: http://jjustin.blogg.se/
Postat av: ulrika djerf

Hälsa Ryan!

2009-06-28 @ 11:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0