sick of cheerleading!

ugh. om någon säger att dom är captains,then act like one! jag är så trött på detta. folk kommer sent,inget blir gjort,trams bla,bla,bla. Jag och alexis are stepping up!om the so called leaders inte gör sitt jobb så är det dersa fel vi tar över. våran första match är om två dagar och om inget blir gjort kommer vi se helt.. jaja nu ska jag äta min bagel med cream cheese och hot cheetos. imorgon blir träningen annorlunda haha.

anonym. jag vet inte riktigt haha. men jag ska till sverige på söndag,sedan tilbaka efter 3 veckor.


Kommentarer
Postat av: julia!

längtar såååå tills du kommer!!:D(L)

2009-09-10 @ 16:42:55
Postat av: TILDAD

AMANDA! om du åker till affären innan du åker tugummi och tidning? :) hihi. Love you!

2009-09-11 @ 07:12:34
URL: http://tildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0