03:21am.

Nu ligger jag äntligen i min säng efter ennu än lång kväll. först spenderade jag dagen hoss sarah, runt 6 kom tjejerna och vid sen kväll åkte vi till en fest i monterey för att sedan avsluta kvällen hemma hoss ryan då helften passed out,bildbevis hahaha!det jag älskar med USA är att ungdommar får köra bil, hade aldrig orkat ta någon bus en sådan här kväll.

jag har altid tyckt att reklamen då dom ritar på en under the influence är dum, men jag fick springa till toaletten då denna pojk slocknade. hahaa åh vad vi är taskiga ni vill inte se resultatet med sprit pennan!muhah

Kommentarer
Postat av: sarah and renee

hej blogggen.

this is BG4incccccchesssssssssssssssss

2010-02-21 @ 09:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0