California dreamin'

tänkte ta och berätta lite om varför jag är i USA nu. sommaren 2006,precis slutat 6:an flyttade min familj till Monterey,California,USA. Anledningen var för att pappa är militär och blev utvald till att plugga på Naval Postgraduate School. vi levde drömlivet, första året gick jag på Fitch Middle School, och andra året på Seaside High school. hösten 2008 var det dags för familjen attf flytta hem, det är fortfarande det sämsta beslut i mitt liv,men vi var tvugna eftersom kursen pappa tog bara var i 2 år. jag spenderade 9:an i Sverige igen,och det var hemskt jag ville bara tilbaka,så i början av denna sommaren åkte jag tilbaka. och 13 september är det dags för Sverige igen..ett litet tag ialla fall.

Kommentarer
Postat av: justin

NOOOOOOOOOO! blir det IB då? eller ska du tillbaka så snart att det inte har någon betydelse?

2009-08-06 @ 09:27:03
URL: http://jjustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0