late updates




bild 2;ryans mamma:)

det  blev tyvärr inga bilder från ryans fest:(,helgen var super! Youth leage world series in baseball höll på downtown monterey hela helgen så det var folk från flera delar av världen. söndag måste ha varit en av de bästa dagarna av sommarlovet. vaknade och följde med mark och hans mamma till en fundraiser för seaside high school amercian football team,och det roliga är att i år känner jag värkligen ALLA i laget,so i just kicked it with them. efter det åkte jag hem och det blev en kvälls surfning med Ryan och Melissa. FÖRSTA i sommar!det var underbart!!jag är så arg att jag väntade ända tills sista dagen av sommarlovet. efter det åkte jag och melissa hem till mig och vi han knappt komma innanför dörren innan Renee kom och hämtade oss. PARTYYYYY, det var bara folk som hade gått ut ur Monterey highschool så jag kände inga,men nu!det var det bästa slutet på sommaren,även då jag var rätt så trött i morses!

Kommentarer
Postat av: Johanna'

Amanda, Du är Underbart fin! :)

2009-08-11 @ 10:08:31
Postat av: Anonym

guuud vad härligt! amanda: lära justin surfa (en ganska omöjlig uppgift, men vi ska försöka, right?) haha. börjar ni skolan nu då?:O<3

2009-08-11 @ 11:25:17
Postat av: justin

oj, glömde namn och sånt hah, love

2009-08-11 @ 11:26:11
URL: http://jjustin.blogg.se/
Postat av: TILDAD

Va kul att du har fått surfa Amanda! & Party, party, party? inget olaglit va? :) du är iaf. jätte fin!

2009-08-12 @ 10:55:28
URL: http://tildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0