Shopaholic,forreals!


(1)Sam edelman,om dom inte hade kostat 75 dollar (600kr) hade dom varit på mina fötter i morgon men jag är pank(2)Forever 21,och samma sak där. jag behöver en trisslott!

Omg förutom mark och cheerleading så är shopping det ända jag kan tänka på..När jag kommer till Sverige måste jag shoppa,för det var alldeles för länge sedan senast! och jag har massa jag vill ha. nu ska jag snart sova. har spenderat dagen hoss mark,igår hade det amerikanska footballs laget Rookie(nya spelare) night så dom sov i skolans idrottshall och vem vet vad dom gjorde haha. så eftersom han inte fick någon sömn och jag är som jag är sov vi mest. när jag kom hem kollade jag och Candice en än gång på The notebook. gud vad jag helt plötsligt älskar den. och åh vad den får mig att gråta. Jag kan inte vänta tills fredag då marks har sin första match! BILDER! yaay. googdnight.

julia,fråga justin om mutt nummer;)
amanda,jag tänkte ringa dig,men jag fattar inte vrf ditt nummer inte finns i min mobil längre?
matilda,spara pengar så jag kan shoppa!haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

0709240416 är mobilen och 033413215 är det hem, ring jag saknar dig!!! hihi

2009-09-01 @ 16:08:22
Postat av: TILDAD

HAHA, ska jag spara din skit? :) haha, nej men vi kanske kan byta något med varandra... vemvet..!

2009-09-01 @ 21:28:20
URL: http://www.tildad.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0