I love after christmas sales!



idag gick jag och mark på bio, Alvin and the chippmunks blev det haha! den var rolig, ibland är det riktigt skönt att kolla på filmer som inte kräver massa tänkande. efter det shoppade jag lite för julpengarna jag fick av min svärmor,hehe. det blev denna underbara jeansjackan. svarta jeans och ett par andra jeans eftersom america alltid har de bästa SALES, buy one get one free,HA!, converse och ett par hollister jeans på rea för $25, vilket kap då dom annars är ganska dyra.självklart var jag tvungen att köpa en ny behå från Victoria's secret då jag insåg att 1. den jag har letat efter äntligen fanns 2. eftersom jag har har en ny storlek. så två tummar upp till mig!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0