? - Thursdaaaaaaaay, and today;fridaaaay



igår hämtade Brian (marks kompis) mig med mark och nathan efter deras football träning och vi åkte hem till Mark där vi spenderade kvällen med marks storebror Nick och alla hans kompisar, dom hade NFL videospel turnering samtidigt som alla var lite tipsy.  haha rolig kväll,det var också marks pappas födelsedag:)
idag;. mamma och pappa kolla in tröjan;). det ska jag göra idag en stund,sedan ska jag nog vara med kacie och senare kanske mark.

just det,mark gillar inte att ta bilder,haha men jag ska försöka ta en bild så "anonym" kan se ur han ser ut;)

Kommentarer
Postat av: Systerdin<3

Ugh, Varför blev du så fin amanda? Gud du är underbar. hihih, ÄLSKAR DIG!

2009-07-24 @ 20:54:41
URL: http://tildad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min underbara unge, jag saknar dig så det gör ont! Det är härligt att se att du är så lycklig! Kram mamma

2009-07-25 @ 09:06:23
Postat av: Johanna.R

Hihi, Jag saknar dej Amanda! :D

2009-07-25 @ 16:29:57
Postat av: juliaaaa

du är så saknad mitt hjärta! jag har varit två veckor i turkiet med mamma och nu ska jag åka till frankrike, så jag har inte kunnat skriva till dig nämligen! <3

2009-07-27 @ 14:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0