Seaside Cheerleading



Det är här inne vi har våra träningar nu så länge, i wrestling rummet. i veckan har jag mest varit på cheerleading träning och med KACIE:)(en kompis jag var med hela tiden innan jag flyttade till sverige), och jag och kaptenen stannar fortfarande efter nästan varje träning och fixar våran "half time routine" vi kommer ha ett så kallat rally då alla skolans sportkandidater visar upp sig i idrottshallen och oss cheerleaders uppträder, förmodligen kommer detta bli filmat av någon som vanligt,och då lägger jag upp den:)

Kommentarer
Postat av: TILDA!

saknar dig amanda, inte kul:( det är roligt att veta att du har det så bra! miss u<3

2009-07-30 @ 15:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0