Thursdaay&friday!



i torsdags blev vi äntligen "fitted for our cheerleading uniforms) jag är såå excited och första mathcen måste jag ta en bild på mig och mark då vi båda har på oss våra uniformer:)yaaaay!, men jag blev arg,rektron är våran coach och nr allas kjolar blev kortare,gjore han min längre! kommer se ut som om jag ska till kyrkan haha men vi får se.

kvällen spenderades med mark och hans kompisar, dom på bilden och marks storebror nicks(20år) och hans kompisar.  Fredag kväll spenderades på samma sätt,fast denna gången hade hans lillasyster megan 6 tjejkompisar över också haha

Kommentarer
Postat av: justin

måste få se cheer bilder sen amanda!!!

2009-07-24 @ 17:33:04
URL: http://jjustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0