Tuesdaaaaaaaaaaaaay














som ni ser tar jag inte dom bästa bilderna ,haha.! men idag var jag med sarah,Mark och hans lille bror hade footballs träning så när dom var färdiga gick jag upp och väntade med Aj. i en timma innan hans mamma hämtade oss, (mark fick skuts av sin kompis tidigare eftersom deras träning slutade före Aj's)
Nu har 1 vaktmästare och en kille som städar skolan frågat vart jag var förra året, haha jag har aldrig ens pratat med dom innan men dom visste vem jag var, så nu har jag två nya kompisar haha. jag träffade också min cross country coach igår. så jag ska nog springa med dom lite under sommaren:)

Kommentarer
Postat av: TILDAD

JOHANNA TYCKER AJ E SNYGG! Hahahaa, Eller inte. Nej nuäär jag taskig! Han är lik mark bara! ;)

2009-07-16 @ 11:58:41
URL: http://tildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0