Cellphone & theater(bio)!

Idag vaknade jag hoss mark, sedan åkte jag hem för att fixa en telefon eftersom jag ska vara på Mary kayf familj abonemang. det blev den billigaste telefonen. Verizons LG VX5500. Även om jag hade velat ha en LG touch som mark har är jag nöjd. Den är bättre än vad jag trodde för att vara den billigaste!



Jag,Candice, Mary Kay Candices kusin och  hennes mamma gick på bio på kvällen, The Proposal. en film som jag starkt rekomenderar,väldigt söt och väldigt rolig! Har precis kommit hem igen.och jag måste säga att Mary Kay och candices aunt dom är fantastiska,hahah vi åkte med sjukt hög musik, dom satt båda och rökte ut genom fönstret och auntie skrek på en annan bil haha. nu sitter jag i mitt rum,med hög Rnb musik på, 102.5 KDON. eftersom dom har fixat en stereo till mitt rum.med sjuk bas!

imorgon ska jag med mark till ett amerikanskt fotbolls dagslöger som en gammal coach för New York Giants har eftersom han gick på Monterey high. Sedan ska vi på bio, Transformers 2. hm,kanske kan försöka smygta ett kort så att ni får se hur olika bion är från Sverige..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0