Football game

                                          (mark)


nu är klockan halv 9 onsdag morgon och jag har precis kommit hem från mark. i går kom sarah över till mig och candice, sedan hade candice cheerleading träning så jag och sarah stannade i mitt rum haha:)

mark hade *7 on 7 match* i salinas. så marks mamma hämtade mig och sarah för att kolla på den. aw coach Avila var så glad att se mig!och tro det eller ej men jag har aldrig sett mark spela innan! och hanvar ritktigt bra! och är till och med kapten i år. sedan efteråt åkte vi och halva footballs laget till jamba juice haha dom är så roliga! sedan åkte jag med hem till mark.:) jag är såå lycklig!:)

*7 on 7 är amerikans footballs träningsmatch, eftersom den är före sesången får dom inte tacklas så att spelarna skadas föra säsongen och har därför inte på sig alla skydden. Seaside's spelare  såg ut som thugs, så snygga!haha

Kommentarer
Postat av: Ulrika Djerf

Hej älskling, är det Mark på kortet? Hälsa alla:)

2009-06-25 @ 08:06:50
Postat av: juliaaaa

jag saknar dig så mycket mitt hjärta, du är bäst!!:D<3

2009-06-25 @ 16:42:32
Postat av: Zozzo Cullen

är mark din pojkvän? :)

2009-07-09 @ 10:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0