Home sweet home

Nu har jag varit tilbaka i kalifornien i ca.5 dagar. Flyget hit gick bra,låångsamt och jag fick ingen mat eftersom jag somnade. Så fort jag kom ut ur flygplatsen i San Fransisco kände jag mig så lycklig, det var sol, såå varmt så bilresan hem åktes med fönstrerna nere. på eftermiddagen på torsdag anlende jag till mary Kay's hus (där jag ska bo medans jag är här) sedan träffade jag sarah en stund för att sedan åka hem till mark, där jag har varit hela helgen. Nu är jag tilbaka hemma hos Candice(flickan). sitter i mitt rum, vet inte riktigt vad jag ska göra.. akward. får se om inte Candice vaknar snart.
lägger upp bilder på mitt rum senare:)måste bara ladda min kamera.

Kommentarer
Postat av: TILDAD

Åh. så avundsjuk jag är Amanda! du verkar ha det jätte bra jag saknar dig otroligt mycket, mer en vad du kan förstå jag Älskar dig tills världen är över, haha. Fortsätt ha det bra, jag tänker på dig hela tiden! <3

2009-06-22 @ 18:44:20
URL: http://tildad.blogg.se/
Postat av: TILDAD

& Haha, ja din klänning den var jätte fin på mig om du undrar! ;) Haha, nej men Amanda ta kort och lägg upp på myspace & bloggen! <3 jag vill see! :)

2009-06-22 @ 18:53:52
URL: http://tildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0