Summary of my weekend!

Saturday; Följde med martha(marks mamma) till herm edwards football camp. Det var sjukt varmt,jag blev solbränd och svettades som en gris. Sedan kom Ryan och kollade i en timma med oss. Jag är fortfarande chockad över hur bra mark är! jag hade ingen aning. Efteråt åkte vi några stycken hem till mark och hade en jätte rolig kväll.
Sunday; vaknade hoss mark då han åkte till sista dagen av herm edwards. låg och kollade på tv tills jag och martha åkte och fick en Pedikyr. gud vad jag har saknat det,när dom började massera mina fötter somnade jag nästan. Eftersom jag bara hade mina vans åkte vi till Payless och hon köppte 2 sandaler till mig:) (kort ikväll). Sedan åkte vi för att se på Suberbowl(final) som marks lag var med i. Som tur var vann hans lag! och hans lillebrors som spelade i den yngre ligan. Det var så roligt att träffa alla gamla footballs spelare som jag itne har sett på sååå länge! den kvällen sov jag hoss mark igen!

mondaaaaaay; mark hade tränings verk så istället för träning följde han med mig hem till candices hus för första gången. sedan gick vi på bio. TRANSFORMERS 2. Den var riktigt bra, låååång! efteråt tog vi bussen hem för att kolla på våran serie. The secret life of the amerian teenager. Gud det har hänt massor!

Nu är det tisdag morgon,och jag ska på första cheerleading träningen. men eftersom jag missade deras try out vet jag inte om jag får vara med, men försöka är det värt.

och justin, PPP ( princess protection program) var grymm!haha

Kommentarer
Postat av: justin

hur gick träningen?:D

haha, jag får väll ta och bänka mig framför tv:n när PPP ska visas här då ;) love!

2009-07-02 @ 08:38:49
URL: http://jjustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du börja i chheeeerrr nuuu?! :)

misssssssss u

2009-07-02 @ 23:59:42
Postat av: Anonym

just det,MADDDOO!!

2009-07-03 @ 00:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0