summer!

(baksida) Funderar på att ta ett dopp i poolen?. Vilket beror på om min granne ryan är hemma eller inte:)

morgonen började med att åka hem från mark eftersom han har sommarskola. satt och pratade med candice en stund sedan duschade jag och nu har candices pojkvänn kommit över Derek,en gammal kompis till mig. och gud,!ingen förutom oss var hemma så jag smet ner för att ta något att äta,hungrig som jag var läste jag bara på en burk beef jerky and lamb. tog ut en köttbit och började äta,smakade konstigit så kag läste igen, och såg att det stod DOG FOOD! uscha vad äcklad jag är. får vänta tills candice bestämmer sig för att äta.... ? nu ska jag ringa Ryan:)

Kommentarer
Postat av: TILDAD

Åh, gud vad fint! vad avis jag blir AManda! en pool? gud, haha du har alltid varit lite små dum, jag menar hund mat? :) haha, lycka till! <3

2009-06-23 @ 13:49:32
URL: http://tildad.blogg.se/
Postat av: justin

HAHAHA amanda! hundmat?;)

2009-06-23 @ 18:01:51
URL: http://jjustin.blogg.se/
Postat av: juliaaaa

HAHAAHAHAHAHA, amanda min galning djerf!!

2009-06-25 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0