Thursday morning.

Butter



igår var jag med Candice lite på morgonen. sedan tog jag bussen till Mark klockan 12 och spenderade dagen med honom. haha,och på bussen efter halva åkturen kom en kille fram och sätte sig jämte mig,han jobbade och allt haha men när han frågade efter mitt nummer sa jag att jag inte kunde det så alla på bussen började skratta för jag antar att alla hade suttit och smyglyssnat när han stötte på mig ! haha.  På eftermiddagen  ringde jag mamma och pappa:) säg till om ni vill att jag ska ringa er,tid och allt. för jag har ett kort så att jag kan ringa kostnads fritt till utlandet i ett antal minuter. Jag kom hem runt 8 tiden och spenderade kvällen med Candice och Butter

Kommentarer
Postat av: TILDAD

Haha, Amanda Amanda Amanda. ;)

2009-06-25 @ 18:46:14
URL: http://tildad.blogg.se/
Postat av: justin

hahahah busssaken!

jag vill se bella :D PUSS!<3

2009-06-25 @ 20:18:12
URL: http://jjustin.blogg.se/
Postat av: Ulrika Djerf

Du får inte prata med främmlingar!

2009-06-26 @ 07:57:20
Postat av: Linnea

haha ;)

2009-06-26 @ 21:28:58
Postat av: lohne

cp gubbe! vi får bestämma en tid som vi kan vara inne på msn samtidigt! saknar dig sjukt mycket mandis. det är verkligen inte det samma utan dig.

2009-06-28 @ 12:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0