<3.



gud,vad jag kommer att sakna mina älskade föräldrar! jag tror jag säger det till mina kompisar hela tiden, men helt ärligt så hade min familj inte kunnat vara ett dugg bättre! min familj har alltid funnits där för mig,för varadra.  jag kan inte tänka på något som mina föräldrar inte skulle gjort för oss,dom gör allt för att göra oss glada. dom kommer aldrig att kunna förstå hur mycket jag älskar och uppskattar dom. och jag säger det verkligen till alla mina kompisar här i usa,jag tror inte att någon förstår hur oändligt glad jag är bara av att ha dom i mitt liv. dom är inte bara mina föräldrar,dom är min trygghet,min bästa kompis,tacksamhet,lycka,mitt allt!

Kommentarer
Postat av: TILDAD

Jag saknar er, älskar er så oerhört mycket <3

2009-10-15 @ 15:36:45
URL: http://tildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0