game day tomorrow!


yeee, jag är excited. imorgon är det match, och senoir night då man honor dom äldsta fotbolls spelarna. så före matchen ropar man upp spelarnas , och familj eller vem som står en nära går ut och möter spelaren,hänger en grej runt halsen sedan tar kort. så jag ska gå fram till mark med hans familj:)inför alla!haha. sedan efter halloween festen och i skolan kommer alla vara utklädda imorgon!
idag var också helvette!jag beslöt mig för att efter cheerleading träningen gå ner och träna med fotbolss spelarna eftersom det är uttagning nästa vecka. Coachen som vill att jag ska spela,stannada med mig när alla gick och tränademig som aldig förut! jag trodde jag skulle dö men nu ångrar jag verkligen att jag inte sprang cross country,eller iaf stannat in shape.. och nu känner jag verkligen hur mycket jag saknar min familj. jag behöver
mat! och iveckan han jag inte äta med svenskarna som jag gjorde förra veckan.

linnea.cherish vann med han,bild sen.
mamma,en fotograf som tar bilder.och jaa,min halloween dräkt, bilder på lördag!
natta pa.. sakanr dig med<3

just det,min tattuering har börjat skorpa nu,och lite svart föll av, är det ok?

Kommentarer
Postat av: Little sissyy

Vilken fin bild Amanda, du lyser! Förresten amanda gå till köket och laga lite mat, du behöver det.

Och vad kul att du ska börja med fotboll nu, eller ska du det? Och vad sött att du ska fram med mark (:

Saknar dig så oerhört mycket, älskar dig!<3

2009-10-30 @ 10:28:09
URL: http://tildad.blogg.se/
Postat av: Moster Anna m fam.

Vilket fint kort på dig! Läser din blogg nästan varje dag. Vi saknar dig!!!

2009-10-30 @ 19:22:29
Postat av: Linnéa "harry potter" Holm

Saknar dig amanda! och HAHAHAH natta pa.. hahahaha

xD det är såå roligt att följa ditt liv ska du veta :D älskar dig<3

2009-11-02 @ 20:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0