Game day!

igor Spelade Seaside highschools football team orets forsta riktiga match mot Independence High school. Det var meningen att vi skulle cheera,men voran coach messed up so det blev inget.. Istellet korde en av tjejerna Alexis mig hon och Jackie up till San jose (ca.1 pch en halv timma) upp till San Jose  der Independence high school er. Forsta riktiga match som jag har sett mark spela. jag er so chockad han er so bra! vi vann, 16-8 och vi korde glatt hem och stoppade vid In and Out och koppte hamburgare innnan vi kom hem runt 12 po natten.
imorgon oker jag till sverige so snart ska jag hem och packa, och legga upp bilder!

Kommentarer
Postat av: julia!

jag längtar sönder älskade amanda!:D

2009-09-12 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0