its too good




ahh Californien har verkligen varit californien denna veckan. vädret verkar bara bli varmare! det är så härligt,även då det är lite för varmt. var hemma även idag,men imorgon blir det upp och hoppa igen. Mary Kay och Doug hade en liten bbq(barbeque) och det var underbart,tog ett kort halvt igenom måltiden haha. ligger i min säng med ljus tända, 101.7 the beach på radion och sms:ar sarah. nu ska jag allt ta och nana.
amanda.L mitt kort så jag kan ringa är slut,så du måste ringa mig. skickar nummret på myspace.saknar mina svenska vänner<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar så tills du kommer hem! Älskar dig!



Mamma

2009-09-03 @ 10:48:26
Postat av: TILDAD

Fin du är amanda, nu är du snart här i sverige, jag längtar ihjäll mig!

2009-09-03 @ 15:15:39
URL: http://tildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0