bored outa my mind

nu sitter jag har i skolan igen. idag har vi en vikarie i bild so jag internet surfar ist,haha. igor hade vorat fotbolls lag deras banquet so jag tog med mig rania dit. detta ar en tillstalling do killarna for utmarkelser och gud jag vet inte hur man ska forklara. alla famoljer ar der och allt. eftersom dom vann CCS var det en stor tillstallning do dom kom i limousin oh allt. jag tog lite bilder som jag lagger upp ikvall. idag ar det tshirt vader vilket ar underbart.undra vad ma nska hitta po efter skolan idag. kara venner skriv lite till mig. matilda spciellt jag vill ha ett longt email . linnea du med!

Kommentarer
Postat av: addrE

jag då? hälsa groeling. kram !

2010-01-11 @ 22:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0