it's blowing up to a storm.

yaaay. nu är det riktigt blåsigt och det ha börjat åska och regna. äntligen! men detta innebör förmodligen ett hus utan elektrisitet. mysigt med alla ljus! men jag har ingen bok:(, läste ut The last song, i highly recomend it! så jag får väll sitta och prata med candice tills natten kommer för snart dör väll min laptop.
ni andra kan iaf lyssna på min nya favorit song(ge den någon minut), http://www.youtube.com/watch?v=NPKDfBdxkMM&feature=related. jag hörde den i trailen till en film som jag så gärna vill se eftersom jag läste boken för några år sedan och den var fantastisk. så ni kan njuta av den också. gud nu känner jag verkligen att jag bara bloggar om filmer,lame. haha.

Kommentarer
Postat av: Little sissyy

åh, han är såååååååååå snygg!:O



vilka böcker va det? haha, saknar dig syster!<3

2010-01-20 @ 18:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0