Sunday = football and movies


Ikvel spelar mitt och marks favorit amerikanska footballs lag Minnesota vikings mot New orleans saints. sorry till snygga Reggie Bush(kim kardashians pojkvenn) men jag holler tummarna hort for att the vikings ska vinna! och Brett Favre deras quarter back ar en av de eldsta i spelarna i NFL, fast hemskt handsome. efter det blir det iaf en verklighets baserad film, The pregnancy pact. den handlar om hur ca 10 tjejer i high school gor en pakt om att de ska bli gravida,sjukt. det fick mig att tenka po att en av mina favorit shower ar over snart. har ni sett 16 and pregnant? (NÄR? 16 and Pregnant visas söndagar klockan 19.10. Repris: Måndag 15.30 MTV,i sverige) har ar uppfoljaren teen mom nestan over!:( men om nogon vecka borjar en alldeles ny sesong med nya gravida tonnoringar i USA!intressant(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0