The academy of art university in San Fransico

idad hade vi en guest speaker i bild och i foto, och eftersom jag har båda klasserna fick jag lyssna på den två gånger. och det fick mig verkligen till att vilja gå där! även om jag måste hem till sverige så kan man väll drömma, eller efter gymnasiet. det verkar verkling hur bra som hellst. och jag skulle antingen vilja ta linjen då man lär sig att antinen skådespela,directing, producing eller annat som har med film världen tt göra. eller en anna linje man kan ta om man vill bli tex den nästa oprah winfrey,det är ju något. och det som verkar bra med det är att alla lärare har egentligen jobb inom industrin men lär ut på deras fri tid så man får verkligen  a hands on experience, och 95% av alla som tar studenten där ifrån får jobb inom 6 månader efter studenten. gud vad jag vill! och om ni inte vet gick Lauren Conrad och Heidi från the hills där på fashion linjen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0